ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 26 آذر 1396 - ساعت 11:27:31
چاپ خبر

جایزه‌ مولانا به محمد معتمدی رسید

جایزه‌ سالانه‌ مولانا با عنوان «آوای مولانایی» در سال 1396 به محمد معتمدی رسید.

جایزه‌ مولانا به محمد معتمدی رسید

به نقل از روابط عمومی اثر، جایزه مولانا در بخش موسیقی هفت نفر را به عنوان هیئت داوری دارد که کارشناسان بحث مولوی شناسی هستند. این کارشناسان در طول سال خوانندگان و یا موزیسین‌هایی که آثاری با محوریت مولانا دارند، بررسی می‌کنند و از میان آنان کاندیدا هایی برای گرفتنِ این جایزه انتخاب می‌کنند.

امسال علیرضا قربانی و محمد معتمدی کاندیدا های گرفتنِ جایزه‌ی «آوای مولانایی» بودند. در نهایت با بررسی‌های صورت گرفته این جایزه به محمد معتمدی رسید. معتمدی در آثارش استفاده‌ی بیشتری از آثار مولانا داشته و نظر مردمی هم بیشتر به سمتِ معتمدی بوده است. از میان هفت داوری که بخش موسیقی را بررسی می‌کنند، پنج نفر به معتمدی رای داده‌اند تا این خواننده با قطعیت جایزه‌ی مولوی را از آنِ خود کند.

جایزه «آوای مولانایی» از سال 1389 تاکنون به اهالی موسیقی اهدا می‌شود و شهرام ناظری، رامبد صُدیف، محمدرضا شجریان، سالار عقیلی و حسین علیزاده در دوره‌های گذشته این جایزه را گرفته‌اند.

جایزه‌ی مولوی شناسی در بخش‌های مختلف به برگزیدگان سالیانه اهدا می‌شود که برخی از این بخش‌ها از این قرارند: تفسیر، تحقیق، تالیف، آوای مولانایی، شعر و ادبیات، انجمن دار برتر، بانوی نمونه و رسانه فعال.

منبع: هنر آنلاین

محمد معتمدی,آثار محمد معتمدی,جایزه مولانا,مولانا,آوای مولانایی,مولوی شناسی
آمار بازدید : 1,004
تعداد نظرات (1)
?
علی
6 سال و 95 روز و 3 ساعت و 56 دقیقه و 21 ثانیه قبل

محسن چاووشی نیز هم

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500