ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 20 دی 1396 - ساعت 12:19:39
چاپ خبر

ساز ارکسترها برای تیم ملی فوتبال کوک می‌شود/ بدرقه با موسیقی

ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران در ایام برگزاری جام جهانی فوتبال روسیه با حمایت فدراسیون فوتبال کشورمان به اجرای برنامه های مختلفی می پردازند.

ساز ارکسترها برای تیم ملی فوتبال کوک می‌شود/ بدرقه با موسیقی

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی و ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان از مجموعه های وابسته به بنیاد فرهنگی هنری رودکی در قالب امضای تفاهمنامه ای مشترک با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، پیش از آغاز جام جهانی فوتبال روسیه به اجرای برنامه های مختلفی در مراسم بدرقه تیم ملی کشورمان در تالار وحدت تهران و ایام حضور این تیم در جام جهانی می پردازند.

علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی عصر امروز سه شنبه ۱۹ دی پیش از امضای تفاهمنامه مشترک بیان کرد: «ما برای امضای تفاهمنامه ساخت و اجرای سرود اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توسط ارکستر های بنیاد رودکی حضور پیدا کرده ایم.»

وی اضافه کرد: «در این تفاهمنامه قرار است با محوریت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کارهای مهمی در حوزه فعالیت های فرهنگی هنری پیش از آغاز جام جهانی صورت پذیرد.»

مدیرعامل بنیاد رودکی خبر داد: «قرار است توسط آهنگسازان، خوانندگان و شاعران مطرح کشورمان آثاری تولید و در روزهای منتهی به اعزام تیم ملی با حضور اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان و بزرگان فرهنگ و هنر در تالار وحدت اجرا شود.»

محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان هم در این نشست ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهمنامه مشترک با بنیاد فرهنگی هنری رودکی توضیح داد: «پیوند هنر و ورزش در آوردگاه جهانی همواره جزو مهم ترین اولویت های ما بوده است. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا برای شادی مردم و عظمت نام جمهوری اسلامی ایران کارهایی را انجام دهیم که این بار تصمیم گرفته شد مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی در تالار وحدت تهران برگزار شود. همچنین ما گزینه های دیگری برای نمایش هنر ناب ایرانی داریم که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.»

وی ادامه داد: «تلاش ما این است که برنامه های مناسب و با شکوهی برای ایرانیان ساکن روسیه اجرا شود. البته پیش از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ما مراسم بدرقه هم داریم که در این مورد با تالار وحدت تهران به توافق رسیدیم و امیدوارم اتفاق ارزشمندی رخ دهد.»

ساکت تاکید کرد: «آنچه امروز درباره آن به قطعیت رسیدیم برگزاری مراسم بدرقه در تالار وحدت است که باید بررسی و ارزیابی ها انجام پذیرد و بعد شکل اجرایی پیدا کند. به هر حال عزیزان ما در تمامی بخش های فدراسیون فوتبال در تلاشند تا سازماندهی مناسبی برای آماده سازی تیم ملی فوتیال کشورمان انجام پذیرد که امضای همین تفاهمنامه در عرصه هنر و موسیقی یکی از این موارد است.»

منبع: خبرگزاری مهر

ارکستر سمفونیک,ارکستر سمفونیک تهران,ارکستر ملی,جام جهانی,جام جهانی فوتبال روسیه,فدراسیون فوتبال,تیم ملی فوتبال ایران
آمار بازدید : 837
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500