ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 20 دی 1396 - ساعت 12:49:31
چاپ خبر

سی‌ و سومین جشنواره موسیقی فجر؛

برنامه اولین روز اجراها مشخص شد/اجرای منتخب یک فستیوال بین المللی

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی از امروز چهارشنبه ۲۰ دی در تهران آغاز می‌شود که طی آن ۱۰ اجرای کنسرت روی صحنه خواهند رفت.

برنامه اولین روز اجراها مشخص شد/اجرای منتخب یک فستیوال بین المللی

برنامه اولین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام شد که ۱۰ گروه اجرایی آثار خود را در تالارهای مختلف اجرا می کند.

این اجراها در شش سالن شهر تهران برگزار می‌شود که طی آن گروه «جز و شهر» به سرپرستی «میشاییل کار» از اتریش از ساعت ۱۸: ۳۰ و «تریو وایلد استرینگز» با همراهی مهیار طریحی از ساعت ۲۱: ۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر نیز در روز اول با دو اجرا آغاز می‌شود که طی آن علی زندوکیلی از ساعت ۲۱: ۳۰ در برج میلاد و مهدی جهانی از ساعت ۲۲ در سالن ایرانیان (واقع در ابتدای اتوبان کرج، ورودی غربی ورزشگاه آزادی، بعد از هتل المپیک) روی صحنه می‌روند.

این در حالی است که مجموعه بنیاد رودکی روز چهارشنبه میزبان چهار اجرا خواهد بود؛ طبق برنامه اعلام شده ارکستر چکاوک به سرپرستی رضا شایسته از ساعت ۱۸: ۳۰ و گروه «نوبانگ مهر» به خوانندگی عبدالحسین مختاباد و آهنگسازی محسن حسینی از ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازند.

سالن رودکی نیز از ساعت ۱۸: ۳۰ میزبان «ارکستر نیلپر» و از ساعت ۲۱: ۳۰ میزبان «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی خواهد بود.

علاقمندان موسیقی نواحی نیز می‌توانند در برج آزادی شاهد اجرای دو گروه از مازندران و کردستان باشند. برج آزادی از ساعت ۱۸: ۳۰ پذیرای مخاطبان گروه «نیما» به سرپرستی فضل الله دهقان از مازندران و از ساعت ۲۱: ۳۰ میزبان علاقمندان گروه «ژی» به سرپرستی شاهین شهبازپور از کردستان خواهد بود.

منبع: ایلنا

موسیقی فجر,جشنواره موسیقی فجر,سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,برنامه اجرا های سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,حمیدرضا نوربخش,تالار وحدت,تالار رودکی,برج میلاد,سالن ایرانیان,فرهنگسرای نیاوران,برج آزادی
آمار بازدید : 935
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500