ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 20 دی 1396 - ساعت 15:20:18
چاپ خبر

«حرمان» امید نعمتی منتشر شد/ جزییات اولین آلبوم مستقل

اولین آلبوم مستقل امید نعمتی به نام «حرمان» به آهنگسازی صادق تسبیحی و امید نعمتی پس از چهار سال روانه بازار موسیقی شد.

«حرمان» امید نعمتی منتشر شد/ جزییات اولین آلبوم مستقل

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، آلبوم موسیقی «حرمان» به آهنگسازی صادق تسبیحی و امید نعمتی و تهیه کنندگی احسان رسول اف صبح امروز در قالب اولین اثر مستقل خوانندگی امید نعمتی و در فضای موسیقی تلفیقی از سوی «نشر نوفه» راهی بازار موسیقی شد. در ادامه می توانید این آلبوم را از طریق وب سایت مای ریتم آنلاین بشنوید.

آلبوم «حرمان» شامل ۱۰ آهنگ با اشعاری از حافظ، حمید مصدق، حسین منزوی، نادر نادرپور، مهدی اخوان ثالث و تعدادی دیگر از شاعران است که به خوانندگی امید نعمتی، آهنگسازی خود او و صادق تسبیحی تولید شده است. تسبیحی همچنین تنظیم این اثر را نیز به عهده داشته است. 

«دوردستان»، «پریشانی»، «بازگشت»، «یاد مهتابی»، «حرمان»، «ترن»، «مجنون خیابان ها»، «می سپارمت به باد»، «فراموشی ها»، «از دریچه تاریک» آثاری هستند که در این آلبوم برای علاقه مندان ارائه شده است. ضمن اینکه نازنین احمد زاده نوازنده ابوا، روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت،کوروش بابایی نوازنده کمانچه، بهزاد حسن زاده نوازنده کمانچه، علی ضرابی نوازنده ترومپت، مهیار طهماسبی نوازنده ویولنسل، داریوش آذر نوازنده سینت بیس و کنترباس، بهرنک بقایی نوازنده تار، فرزان بیژنی نوازنده هورن، سعید پیلتن نوازنده درامز، کاوه تسعیری نوازنده ویولا، دانیال جورابچی نوازنده ویولن و ویولا، مازیار خواجیان نوازنده سینت، دارا دارایی نوازنده گیتار بیس، نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک، امین طاهری نوازنده درامز، فراز عقیلی نوازنده پیانو، ابراهیم علوی نوازنده گیتار کلاسیک، سیامک کریم پور نوازنده ترومبون و حسام الدین محمدیان پور نوازنده پرکاشن گروه نوازندگان آلبوم را تشکیل می دهند.

امید نعمتی که هم اکنون به عنوان خواننده گروه «پالت» نیز به فعالیت مشغول است چندی قبل درباره اولین اثر مستقل خود گفته بود: « بعد از انتشار قطعه «حرمان» در فضای مجازی که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، با مشورت برخی از دوستان هنرمندم تصمیم گرفتم که با توجه به حال و هوای این قطعه آثار دیگری را در قالب یک آلبوم مستقل منتشر کنیم که خوشبختانه این اتفاق انجام گرفت.»

وی در گفتگوی دیگری توضیح داده بود که «برنامه هایی برای اجرای زنده آلبوم در نظر گرفته شده که در این کنسرت ها تصمیم دارم از نوازندگان همه گروه های موسیقی مطرح از جمله «کامنت»، «چارتار»، «داماهی» و «بمرانی» استفاده کنم که با توجه به توانایی هرکدام در عرصه نوازندگی می تواند فضای جالب توجهی را برای علاقه مندان رقم بزند. به هر صورت برای انتشار این آلبوم در میان مخاطبان لحظه شماری می کنم و دوست دارم واکنش آنها را درباره اولین اثر مستقلم ببنیم زیرا در این آلبوم تمام تلاشم را انجام دادم که حس و حال کار با آنچه در گروه «پالت» می خوانم دارای تفاوت هایی باشد.»

امید نعمتی ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۹ دی ماه نیز اولین کنسرت مستقل خود را درچارچوب برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به مخاطبانش در تالار همایش ایرانیان ارائه می دهد.

برای پخش آنلاین آلبوم «حرمان» امید نعمتی اینجا را کلیک کنید.

امید نعمتی,گروه پالت,موسیقی تلفیقی,آلبوم تلفیقی,حرمان,حرمان امید نعمتی,آلبوم حرمان,آلبوم حرمان امید نعمتی,دانلود آلبوم حرمان,دانلود آلبوم حرمان امید نعمتی,اولین آلبوم مستقل امید نعمتی,آلبوم جدید امید نعمتی بنام حرمان,دانلود آلبوم جدید امید نعمتی بنام حرمان,دانلود اولین آلبوم امید نعمتی,اوین آلبوم امید نعمتی,متن آلبوم حرمان,متن آلبوم حرمان امید نعمتی
آمار بازدید : 1,031
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500