ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 27 دی 1396 - ساعت 10:32:14
چاپ خبر

سبیل های بهنام بانی سوژه کنسرتش شد/ همدردی با قربانیان «سانچی»

بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان در شب کنسرتش با سوژه قرار دادن سبیل هایش فضای شادی را برای مردم ایجاد کرد.

 سبیل های بهنام بانی سوژه کنسرتش شد/ همدردی با قربانیان «سانچی»

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، دوشنبه ۲۵ دی ماه و در ششمین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، کنسرت بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان در سالن همایش ایرانیان با استقبال مردم برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت یکی از عوامل ضمن حضور در صحنه با عرض تسلیت برای درگذشت ۳۲ خدمه نفتکش «سانچی» از شرکت کنندگان در این کنسرت خواست تا به احترام قربانیان این فاجعه یک دقیقه به صورت ایستاده سکوت کنند.

در ادامه بهنام بانی در میان تشویق های مردم به صحنه آمد و بلافاصله قطعه «علاقه خاص» با مطلع «عطرت پیچیده همه جای خونه، ببین شدم دیوونه» را خواند.

وی پس از اجرای این قطعه ضمن عرض سلام به مخاطبان بیان کرد: «خوشحالم که خداوند یک شب دیگر این فرصت را به من داد که به اجرای موسیقی بپردازم و برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر در خدمت مردم با عشق و باصفای کشورم باشم. امیدوارم یک شب خوب را در کنار هم بسازیم اما متاسفانه به خاطر اتفاقاتی که افتاده و مصیبت های که اخیرا گریبانگیر ما شده، کاممان تلخ است از همین رو فکر می کردم کنسرت امشب برگزار نشود اما دوستان تصمیم گیرنده تصمیم گرفتند که برنامه ها به روال خود پیش بروند.»

این خواننده پاپ در ادامه خواست تا حضار به احترام فاجعه «سانچی» و زلزله زدگان کرمانشاه و کرمان یک دقیقه سکوت کنند.

بانی پس از این سکوت یک دقیقه ای، اظهار کرد: «من جمله ای دارم که همواره در کنسرت هایم می گویم به طوری که دیگر این جمله در بین مخاطبان جا افتاده و آن «سالن بالا» است بنابراین وقتی این جمله را گفتم سالن را بلرزانید و جیغ بکشید. پس لطفا سالن بالا. امشب هرکسی در هر زمانی که دوست داشت می تواند جیغ بکشد زیرا می خواهیم با انرژی خوب شما شب خوبی را بسازیم.»

این خواننده در ادامه قطعه «همه دنیام» را با همراهی مردم اجرا کرد.

بانی پس از اجرای این قطعه به شوخی بیان کرد: «من خیلی اهل نقد نیستم ولی انگار هنوز یخ یک سری از دوستان آب نشده است و فقط به سبیل من نگاه می کنند، باید بگویم آنچه که روی صورت من است سبیل است و من سبیل را دوست دارم.»

همین جمله بهنام بانی با استقبال مردم مواجه و باعث خنده آنها شد.

وی سپس قطعه «دل نکن» را برای مردم خواند و در ادامه گفت: «امیدوارم در زندگی کمتر اخم کنید و غمگین باشید و برای هم قیافه بگیرید زیرا آدم ها وقتی می خندند زیباتر می شوند، حتی اگر سبیل داشته باشند.»

بانی که پس از اجرای هر قطعه از دیدن رضایت مردم خدا را شکر می کرد در ادامه قطعات «اخماتو وا کن»، «چه بخوای چه نخوای» و «بسمه» را اجرا و سپس عنوان کرد: «امشب می خواهم یک قدردانی و تشکر ویژه از دوستی کنم که بخش بزرگی از زندگی ام را به او مدیونم. آشنایی من با او باعث شد در زندگی ام اتفاقات خوب زیادی بیفتد از همین رو من بعد از خدا و لطف شما، لطف او را در زندگی ام داشته ام. البته او نه تنها برای من بلکه برای بسیاری از خواننده ها آه‍نگسازی و تنظیم کرده است؛ این هنرمند حامد برادران است. به افتخار او دست بزنید.»

این خواننده پس از بیان این جملات و در حالی که مدام داشتن سبیل هایش را به مخاطبان یادآوری و فضای شادی را ایجاد می کرد قطعات «من یه دیوونم» و «عاشقم کرده» را اجرا و سپس گفت: امیدوارم هیچوقت کسی را که دوست دارید، بی دلیل ترکتان نکند.

گفتنی است مادر بهنام بانی مهمان ویژه این کنسرت بود و سبب شد بانی قدردانی خود را اینگونه نشان دهد: «پیشتر کتابی خوانده بودم که نویسنده آن در کتاب عنوان کرده بود چهار پنج ساعت عالم بعد از مرگ خود را در خواب دیده و پس از این خواب، اقدام به نوشتن این کتاب کرده است. این نویسنده خواب می بیند که یک سری نور از زمین به سمت بالا می روند و یک جاهایی این نورها روشنایی بیشتری دارند. بنابراین از کسی می پرسد چرا این نورها روشنایی بیشتری دارند که در پاسخ می شنود آن نورهای روشن دعای مادرها در حق فرزندانشان است. مادرم فانوس زندگی من است.»

وی همچنین گفت: «به افتخار همه مادرها دست بزنید، هرچند پدرم امشب غایب است ولی به افتخار همه پدرها هم کف بزنید.»

او در ادامه قطعات «چی بگم» و «دل بی قرارم» را برای مردم خواند و در بخش دیگر از این کنسرت عنوان کرد: «یکی از بزرگترین افتخارات ما این است که در کنار بهترین ها برای بهترین ها به اجرا می پردازیم.»

اجرای دوباره قطعه «من یه دیوونم» بخش پایانی این کنسرت بود.

بهنام بانی,کنسرت بهنام بانی,کنسرت جشنواره فجر بهنام بانی,ساچی,موسیقی فجر,جشنواره موسیقی فجر,سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,برنامه اجرا های سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,حمیدرضا نوربخش,تالار وحدت,تالار رودکی,برج میلاد,سالن ایرانیان,فرهنگسرای نیاوران,برج آزادی,جدول جشنواره موسیقی فجر
آمار بازدید : 1,415
تعداد نظرات (1)
?
مینا
6 سال و 56 روز و 20 ساعت و 40 دقیقه و 53 ثانیه قبل

مستر سیبیل خوش صدا

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500