ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 27 دی 1396 - ساعت 11:04:48
چاپ خبر

از اوبر تا عبور

امید نعمتی از جشنواره موسیقی فجر و تجربه همکاری با اسنپ حامی این دوره از جشنواره، می‌گوید.

از اوبر تا عبور

امید نعمتی خواننده گروه پالت روز جمعه در جشنواره موسیقی فجر برای نخستین بار آهنگ حرمان را به روی صحنه می‌برد. این آهنگ از اولین آلبوم شخصی نعمتی با نام حرمان است. او می‌گوید که بسیار مشتاق است که واکنش مردم را ببیند و این آلبوم را با منتخبی از نوازندگان گروه‌های مختلف و آهنگسازی صادق تسبیحی تولید کرده و جمعه ۲۹ دی در سالن ایرانیان به روی صحنه می‌برد. نعمتی با استقبال از حضور اسنپ به عنوان حامی جشنواره موسیقی فجر می‌گوید: «من فکر می‌کنم وقتی می‌خواهیم در جشنواره صداهای مختلف و جدید بشنویم، خیلی باحال است که استارت‌ آپی مثل اسنپ که پدیده‌ نویی در جامعه محسوب می‌شود با جشنواره همکاری می‌کند. کاش در آینده اسنپ این همکاری را ادامه دهد و به صداهایی که مثل خودش نو هستند کمک کند.»

نعمتی خاطره خوبی از همکاری با اسنپ دارد. او با اشاره به حضورش در کمپین «ناکجا میری» می‌گوید: «در این کمپین به صورت تصادفی پیامی برای مشتریان ارسال و از آنها پرسیده می‌شود که به ناکجا می‌روند یا خیر. اگر مشتری پیام را تایید کند اتفاقات هیجان‌انگیزی در طول 12 ساعت برای او رخ می‌دهد. در بخش ما، سوار خودروی اسنپ شدیم و آهنگ «می‌رقصد زندگی» را برای مسافر اجرا کردیم. تیزری از این اجرا ساخته و پخش شد که بسیار هم مورد استقبال واقع  شد.»

نعمتی با اظهار امیدواری از ادامه حضور و حمایت اسنپ از بخش موسیقی می‌گوید: «این همکاری می‌تواند به خلق ایده‌های جالبی بیانجامد.»

او با تاکید بر اینکه اسنپ بهترین گزینه برای رفت‌ و آمد در ایران است می‌گوید: «من روزانه از اسنپ استفاده می‌کنم و اسنپ را دوست دارم. اغلب مقصدهایم در طرح هستند برای رفتن به این مقاصد از ماشین شخصی استفاده نمی‌کنم و به نظرم اسنپ برای این مقاصد بهترین وسیله است.»

نعمتی با اشاره به سفر دو سال پیش‌ خود به آمریکا و تجربه استفاده از اوبر می‌گوید: «مثل ناصرالدین‌شاه که در سفرهایش به فرنگ با پدیده‌های جدید روبه‌رو می‌شد در آن سفر با سامانه اوبر آشنا شدیم و آن وقت بین خودمان شوخی می‌کردیم که وقتی برگشتیم اپلیکیشن عبور را راه می‌اندازیم. بعد برگشتیم و دیدیم اسنپ راه افتاده و چقدر هم خوب کار می‌کند.»

منبع: خبرگزاری مهر

امید نعمتی,کنسرت امید نعمتی,اسنپ,موسیقی فجر,جشنواره موسیقی فجر,سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,برنامه اجرا های سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,حمیدرضا نوربخش,تالار وحدت,تالار رودکی,برج میلاد,سالن ایرانیان,فرهنگسرای نیاوران,برج آزادی,جدول جشنواره موسیقی فجر
آمار بازدید : 1,147
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500