ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 27 دی 1396 - ساعت 11:14:14
چاپ خبر

خاطره سازی گروه پازل در جشنواره موسیقی فجر/ اینجا تالار وزنه برداری است

پازل بند در تازه ترین فعالیت هنری خود میزبان مخاطبان سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش ایرانیان بود.

خاطره سازی گروه پازل در جشنواره موسیقی فجر/ اینجا تالار وزنه برداری است

گروه «پازل» سه شنبه شب ۲۵ دی ماه میزبان مخاطبان سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش ایرانیان یا همان تالار مسابقات حرفه ای وزنه برداری محلی که در میان آکادمی تیم های ملی فوتبال، خانه کشتی، فدراسیون والیبال احاطه شده، بود.

در ابتدای این برنامه که با پخش چند تیزر تبلیغاتی از گروه های مختلف موسیقی همراه بود، تعدادی از آثار منتخب گروه «پازل» که طبق شنیده ها دیگر مجاز به استفاده «بند» در پسوند عنوان خود نیست به صورت پلی بک در سالن پخش شد.

علی رهبری خواننده گروه «پازل» حین اجرای این برنامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کنسرت این گروه در چارچوب جشنواره موسیقی فجر گفت: «تمامی آهنگ های گروه «پازل» و دیگر آثاری که برای تعدادی از ستاره های موسیقی پاپ کشورمان تنظیم شده با همت و تلاش آرین بهاری بوده که من از شما می خواهم او را تا می توانید تشویق کنید. او غیر از تنظیم آثار گروه «پازل» برای ارکستر اجراهای زنده هم تنظیم های جداگانه ای دارد که واقعا کار سخت و دشواری است.»

وی در بخش دیگری از این برنامه با قدردانی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از محسن رجب پور که گویا مدیر هماهنگی بخش موسیقی پاپ جشنواره را به عهده داشته، سخن گفت و درباره او بیان کرد: «محسن رجب پور یکی از عزیزانی است که در جریان فعالیت های مرتبط با موسیقی پاپ طی سال های اخیر ثابت کرده آرتیست هایی که وارد فضای حرفه ای موسیقی کرده بر حسب اتفاق نبوده که جا دارد از او به جهت حضورش در این بخش تشکر کنیم.»

«به سرم زده»، «اصلا دلم خواست»، «نگم برات»، «معشوق»، «دلارام»، «گریه چیه»، «اولین باره»، «دلداده»، «کار دادی دستم»، «به شرطی که»، «چشم چشم»، «بی تاب» آثاری بودند که در این کنسرت برای مخاطبان اجرا شدند؛ آثاری که عمدتا مخاطبان دهه هفتاد و هشتادی را می توانست راضی نگه دارد. این در حالی است که آکوستیک نامناسب سالن همایش ایرانیان روی کیفیت صدابرداری سالن علیرغم تلاش گروه صدابرداری به سرپرستی حسن اردستانی صدابردار و مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو» که گروه «ماکان»، گروه «پازل» و حمید هیراد تحت نظارت این شرکت فعالیت می کنند تا حدی تاثیر گذاشته بود.

یکی از قطعه های پرطرفدار کنسرت هم مربوط به اجرای قطعه «دلارام» بود که حین اجرایی این اثر صدای حمید هیراد در یک کلیپ همراه با صدای علی رهبری ترکیب شد. این در حالی است که علی رهبری از تماشاگران خواست در این بخش از اجرای برنامه، حمید هیراد خواننده پرطرفدار این روزهای موسیقی پاپ را تشویق کنند.

از نکات قابل توجه برگزاری کنسرت در سالن یک هزار و ۹۸۰ نفری همایش ایرانیان که به تازگی در جمع تالارهای برگزاری کنسرت شهر تهران اضافه شده شکل و شمایل کاملا ورزشی و غیر متناسب با سالن های برگزاری کنسرت موسیقی، کیفیت نامطلوب صدا نسبت به صدادهی تالارهایی چون برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، وضعیت نامطلوب ایمنی سالن، دور بودن مسافت جغرافیایی تالار نسبت به مرکز، کمبود فضای حضور مخاطب در سالن انتظار  و موارد دیگری بود که به لحاظ تخصصی از استانداردهای لازم جهت برگزاری کنسرت به ویژه کنسرت های پاپ برخوردار نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

پازل بند,کنسرت پازل بند,گروه پازل,پازل,علی رهبری,آرین بهاری,موسیقی جوان,جشنواره موسیقی جوان,برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان,موسیقی فجر,جشنواره موسیقی فجر,سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,برنامه اجرا های سی و سومین جشنواره موسیقی فجر,حمیدرضا نوربخش,تالار وحدت,تالار رودکی,برج میلاد,سالن ایرانیان,فرهنگسرای نیاوران,برج آزادی,جدول جشنواره موسیقی فجر
آمار بازدید : 1,038
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500