ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 - ساعت 10:10:07
چاپ خبر

هم‌ صدایی ٣١ استان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۳۱ استان کشور در آستانه دهه فجر سرودی را به صورت همزمان تولید می کنند.

هم‌ صدایی ٣١ استان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، با فرارسیدن دهه فجر امسال ۲۰ قومیت ایرانی از ۳۱ استان برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه می شوند تا آثاری با مضامینی همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سرداران شهید، شخصیت‌های تاریخی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اجرا کنند.

علاوه بر این در قالب کلیپ و نماهنگ نیز آثاری متناسب با تقویم رسانه‌ای صدا و سیما تدارک دیده شده که در فاز نخست چهار کلاکت نماهنگ برای پخش در دهه فجر آماده شده است. تولید این قطعات در صدا و سیمای مراکز آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گیلان و همدان انجام شده است.

همچنین برای نوروز ۹۷ مجموعه ای جدید از آثار موسیقایی در مراکز چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کرمان، خراسان رضوی، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و خراسان جنوبی در دست تولید هستند.

مدیریت هماهنگی موسیقی و سرود مراکز در معاونت امور استان‌ها بیش از ۵۰۰  اثر موسیقایی را در سال تهیه می کند و در اختیار برنامه‌سازان صدا و سیما قرار می دهد.

امسال  ۱۲۱ قطعه از این تولیدات با موضوعاتی مطابق با راهبردهای محتوایی ابلاغ شده از سوی ستاد نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تهیه شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

سرود انقلاب اسلامی,دهه فجر
آمار بازدید : 1,047
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500