ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 - ساعت 12:06:23
چاپ خبر

بابک زرین عنوان کرد؛

شروع همکاری با خشایار اعتمادی/ علیرضا علیزاده معرفی می‌شود

آهنگساز سریال «ستارخان» با اشاره به جزییات ساخت ملودی این مجموعه تلویزیونی از همکاری با خشایار اعتمادی، محمد اصفهانی، سینا سرلک و سالار عقیلی خبر داد.

شروع همکاری با خشایار اعتمادی/ علیرضا علیزاده معرفی می‌شود

بابک زرین آهنگساز سریال «ستارخان» با اشاره به نحوه ساخت ملودی این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: «همان گونه که مخاطبان می دانند موسیقی سریال «ستارخان» به نوعی در قالب و چارچوب موسیقی متن سریال «تبریز در مه» است و مانند این مجموعه از تم موسیقی آذربایجان برخوردار است و چون ما زمانی برای ضبط موسیقی نداشتیم به همین جهت از قطعات کمتر استفاده شده سریال «تبریز در مه» استفاده کردیم.»

وی ادامه داد: «اما تیتراژ پایانی سریال که با صدای سالار عقیلی منتشر شده در همین روزهای اخیر ضبط شده است که تلاش کردیم به بهترین شکل به مخاطبان ارایه شود. به هر حال این سریال از دل پروژه «ایراندخت» محمدرضا ورزی بیرون آمده است که حضور من به عنوان آهنگساز در آن سریال قطعی نشده است اما چون فضای سریال «ستارخان» حال و هوای آذربایجانی دارد و ما نیز پیش از این برای سریال «تبریز در مه» چندین دقیقه موسیقی تولید کردیم بنابراین از موسیقی کمتر استفاده شده این سریال برای «ستارخان» نیز بهره بردیم.»

زرین درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه آهنگسازی توضیح داد: «طی هفته های گذشته مشغول همکاری با چند خواننده مطرح موسیقی از جمله خشایار اعتمادی، سینا سرلک، محمد اصفهانی و سالار عقیلی هستم که به زودی نتیجه این فعالیت ها به مخاطبان عرصه می شود ضمن اینکه مدتی است روی یک خواننده جدید به نام علیرضا علیزاده کار می کنم که خودم مدیر هنری کارهای او نیز هستم و به زودی از او خبرهای زیادی می شنوید که می تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد. این خواننده از جمله هنرمندان جوانی است که در عرصه موسیقی پاپ فعالیت می کند و کارهایش به نوعی در حوزه موسیقی اصیل ایرانی نیز می تواند مورد توجه باشد. بر این باورم علیزاده قابلیت هایی دارد که می تواند حرف های تازه ای برای گفتن داشته باشد.»

 این آهنگساز در پایان درباره نحوه همکاری اش با خشایار اعتمادی گفت: «بسیار خوشحالم که طی ماه های اخیر خوانندگان صاحب سبکی چون علیرضا عصار و محمد اصفهانی شروع تازه ای در عرصه موسیقی پاپ داشته اند. این خوانندگان که خشایار اعتمادی نیز در ردیف آنها قرار دارد از جمله هنرمندان صاحب استایل و اندیشه ای هستند که ضرورت حضورشان در موسیقی پاپ بیش از هر زمانی به نظر می آید. به اعتقاد من خشایار اعتمادی از تفکر شاعرانگی برخوردار است که می تواند حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد و چه بسا از این پس فضا به گونه ای هدایت شود که خشایار اعتمادی را روی صحنه ببینید.»

منبع: خبرگزاری مهر

بابک زرین,ستارخان,خشایار اعتمادی,محمد اصفهانی,سینا سرلک,سالار عقیلی
آمار بازدید : 1,190
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500