ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 28 بهمن 1396 - ساعت 13:05:01
چاپ خبر

رضا شیری پس از 12 سال روی صحنه می رود

نخستین کنسرت رسمی رضا شیری پس از 12 سال، ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد.

رضا شیری پس از 12 سال روی صحنه می رود

رضا شیری پس از 12 سال فعالیت موسیقایی به‌صورت غیررسمی، برای اولین بار با مخاطبانش هم‌صدا می‌شود و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای رسمی می پردازد.

گفتنی است، شیری تاکنون آلبوم رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر نکرده است و در این کنسرت به اجرای تک آهنگ های منتشر شده خواهد پرداخت. «مثل تنهایی»، «منو ببخش»، «من به تو علاقه‌مندم»، «جدایی بسه»، «دلهره»، «بزن زیر گریه» از جمله قطعات تازه منتشر شده این خواننده می باشند.

این اجرا در روز 15 اسفندماه ساعت 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و به  رهبری ارکستر زیاری شیری برگزار می شود.

رضا شیری برای اولین بار با قطعه «بزن زیر گریه» به شهرت دست پیدا کرد و بر سر زبانها افتاد اما مانند دیگر همکاران خود به دلیل پخش موزیک ویدئوهای خود از شبکه های ماهواره ای مدتی ممنوع الفعالیت بود که در نهایت این مشکل حل شده و به زودی با کنسرت و آلبوم حضور رسمی در مارکت موسیقی خواهد داشت.

همچنین اولین آلبوم این خواننده بعد از کنسرت اسفند ماه با اسپانسری حسین جعفر زاده به بازار عرضه خواهد شد. سعید سام، آرش ای پی، مسعود صادقلو، پیمان زارعی، علی ضیا، مسعود جهانی و مهدی دارابی در این آلبوم حضور دارند. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده مجید طوسی و شرکت «سل فا» است.

منبع: هنر آنلاین

رضا شیری,کنسرت رضا شیری
آمار بازدید : 1,069
تعداد نظرات (1)
?
ناشناس
6 سال و 39 روز و 5 ساعت و 42 دقیقه و 36 ثانیه قبل

این خورده زمین شلوارش پاره شده ؟

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500