ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 5 اسفند 1396 - ساعت 08:51:56
چاپ خبر

سالنامه موسیقی ۱۳۹۷ منتشر می شود

سالنامه موسیقی ۱۳۹۷ با عنوان «کتاب موسیقی» حاوی اطلاعات جامع موسیقی ایران به همت و گردآوری حمیدرضا عاطفی هفته آینده منتشر می شود.

سالنامه موسیقی ۱۳۹۷ منتشر می شود

سالنامه موسیقی شامل اطلاعات جامعی از رویدادهای موسیقی سال گذشته، سالروز تولد و فوت هنرمندان فعال در عرصه موسیقی، اطلاعات آموزشگاه ها و مراکز فعال موسیقی، عکس های منحصر بفرد از چهره ها و اتفاقات موسیقی، معرفی برگزیدگان جشنواره های مختلف موسیقی و ... خواهد بود که برای پنجمین سال منتشر و از هفته دوم اسفند ماه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تاکنون چهار سالنامه پژوهشی موسیقی در سال های ۹۴، ۹۳، ۹۲ و۹۵  به چاپ رسیده و قرار است با وقفه ای دوساله و پس از بازنگری، تجدید نظر و تکمیل اطلاعات این سالنامه پژوهشی در سال ۱۳۹۷ با رویکرد و شمایلی جدید رونمایی خواهد شد.

حمیدرضا عاطفی عضو کانون پژوهشگران موسیقی و روزنامه نگار از سال ۱۳۹۲ با همکاری تیم پژوهشی اقدام به گردآوری سالنامه موسیقی ایران با عنوان «کتاب موسیقی» کرد.

سالنامه موسیقی ۹۷ از هفته دوم اسفندماه توسط پخش رها و موسیقی عارف در فروشگاه های معتبر فرهنگ و هنری از جمله کتابفروشی ها، شهر کتاب ها و فروشگاه های موسیقی سراسر کشور در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

سالنامه موسیقی,کتاب موسیقی,اطلاعات جامع موسیقی ایران,موسیقی ایران,حمیدرضا عاطفی
آمار بازدید : 1,007
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500