ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 8 اسفند 1396 - ساعت 12:09:54
چاپ خبر

از تور کنسرت‌ امیرعباس گلاب تا انتشار آلبوم «قله»

امیرعباس گلاب تور کنسرت‌ های شهرستان خود را آغاز کرده و بعد از پایان آن‌ها آخرین اجرای خود را در تهران برگزار خواهد کرد.

از تور کنسرت‌ امیرعباس گلاب تا انتشار آلبوم «قله»

امیرعباس گلاب که روزهای 5 و 6 اسفند در سالن فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان استان گلستان روی صحنه رفت، امروز به همراه اعضای گروهش در شهر رشت روی صحنه می‌رود که این برنامه هم به دلیل استقبال دوستداران امیرعباس گلاب برای یک سئانس دیگر تمدید شده است.

مقصد بعدی این خواننده اصفهان است، او روز 16 اسفندماه در تالار رودکی این شهر برای اولین بار حضور پیدا خواهد کرد.

آخرین اجرای زمستانی این خواننده روز 21 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. وی در این کنسرت گلچینی از قطعات خود را اجرا خواهد کرد.

گلاب درباره برنامه‌های خود گفت: «نگاه من به موسیقی مقطعی نیست و تصمیماتم هم مقطعی نیست. همیشه دوست داشتم کارم ماندگار باشد و این از نوع شعر و ملودی‌ها و تنظیم‌هایم مشخص است. آهنگ‌های من بین فضای امروز و گذشته است و این مدل انتخاب‌هایم نشان می‌دهد که دوست داشتم ماندگار باشم. از سوی دیگر با وجود پیشنهاد‌هایی که داشتم، اینکه بخواهم از ایران بروم و بلاتکلیف باشم را دوست نداشتم و هیچ‌وقت به آن فکر نکردم. همیشه دوست داشتم آثاری بخوانم که تا زمان حیاتم در ایران برای آنها کنسرت برگزار کنم.»

وی افزود: «مدیریت برنامه‌ها و همچنین برگزاری اجراهای من در شهرستان‌ها و خارج از کشور، به همت شرکت آراد خواهد بود. اما کنسرت‌های من در تهران به همت شرکت اکسیرنوین و آقای خانزاده برگزار می‌شود.»

او ادامه داد: «روی تک‌تک ترانه‌ها و ملودی‌ها و تنظیم‌های آلبومم فکر کرده‌ام. سعی کرده‌ام فضاهای متفاوتی در آلبوم داشته باشم و به چند قطعه هم امید زیادی دارم که موفق شود. در مقوله تنظیم‌ها هم کارهای ریتمیک داریم و هم قطعاتی که همان غم همیشگی کارهایم را دارد. به امید خدا این آلبوم با نام «قله» به‌زودی منتشر می‌شود.»

منبع: هنر آنلاین

امیرعباس گلاب,کنسرت‌ امیرعباس گلاب
آمار بازدید : 1,174
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500