ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 - ساعت 12:32:09
چاپ خبر

تالار اندیشه میزبان موزیسین آلمانی

سباستین پلانو آهنگساز آلمانی در قالب پروژه «رزونانس» کنسرت «در میان دو جهان» را برای اولین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می کند.

تالار اندیشه میزبان موزیسین آلمانی

پروژه موسیقیایی «رزونانس» در سومین دوره فعالیت خود میزبان سباستین پلانو آهنگساز آلمانی است. این پروژه در قالب کنسرت «درمیان دو جهان» اسفند ماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می رود.

گفتنی است سباستین پلانو از جمله هنرمندانی است که طی چند سال اخیر مورد تحسین اهالی موسیقی و منتقدان به ویژه در آلمان و اروپا قرار گرفته است.

این هنرمند با عرضه نخستین آلبوم خود با نام (Arrhythmical part of Hearts) به شهرت بین المللی رسید به طوری که بسیاری ازمنتقدان و صاحب نظران عرصه موسیقی از او به عنوان هنرمند پیشگام در ترکیب سازهای آکوستیک و الکترونیک یاد کردند. دومین آلبوم پلانو که توسط  نیلس فرام موسیقیدان و تهیه کننده آلمانی، مستر شده به گفته کارشناسان یک حرکت رو به جلو در عرصه موسیقی الکترونیک بوده است.

این کنسرت موسیقی به همت مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو ساعت ۱۹ روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه  تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

سباستین پلانو,نیلس فرام,Arrhythmical part of Hearts,موسیقی الکترونیک,کنسرت موسیقی الکترونیک,رزونانس,رزونانس سباستین پلانو,در میان دو جهان,کنسرت در میان دو جهان,کنسرت در میان دو جهان سباستین پلانو,تالار اندیشه,مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو
آمار بازدید : 983
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500