ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 1 خرداد 1398 - ساعت 22:41:57
چاپ خبر

آثار کیوان ساکت در پاریس و لندن طنین انداز می شود

ارکستر فیلارمونیک پاریس به رهبری آرش فولادوند، آثار کیوان ساکت را در شهرهای لندن و پاریس روی صحنه می‌ برد.

آثار کیوان ساکت در پاریس و لندن طنین انداز می شود

آرش فولادوند رهبر ارکستر فیلارمونیک پاریس، آثار کیوان ساکت را در شهرهای لندن و پاریس روی صحنه می‌برد. وی درباره اجرای پیش رو توضیح داد: «چندی پیش از کیوان ساکت دعوت کردیم که به فرانسه بیاید و مجموعه‌ای از آثار ارکسترالش را با ارکستر بزرگ فیلارمونیک پاریس شرقی اجرا کنند.»

فولادوند اضافه کرد: «کیوان ساکت  قرار است آثار ارکسترال‌شان که بعضاً با خواننده‌های مختلفی اجرا کرده بودند را این‌بار با ارکستر بزرگ و تک‌نوازی خود ایشان اجرا کنند. این ارکستر در روزهای ۳۱ ماه می و اول ماه ژوئن در کلیسای سن‌ کلوتیو پاریس، یکی از تاریخی‌ترین ساختمان‌های فرانسه و در روز نهم ماه ژوئن در سالن آمفی تئاتر لوگان‌هال لندن به هنرنمایی می‌پردازد.او ادامه داد: در این کنسرت گروه کُر بهار پاریس و گروه کُرال لندن به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه کُر ایرانی در خارج از کشور شرکت خواهند کرد که مجموعاً بیش از یکصد خواننده زن و مرد هستند. این مجموعه آثار، در مجموعه کنسرت‌های «صدای صلح ۲۰۱۹» و آلبوم «لاله‌های سرخ ۲» اجرا خواهند شد.»

 

وی همچنین تاکید کرد: «در این کنسرت ۱۰ اثر از کیوان ساکت، ۳ کار از خودم به همراه آهنگ «ای ایران» با تنظیم گلنوش خالفی دختر روح‌الله خالقی اجرا خواهند شد که قرار است با ارکستر فیلارمونیک پاریس شرقی و گروه کر بهار اجرایش کنیم.»

منبع: خبرگزاری فارس

ارکستر فیلارمونیک,ارکستر فیلارمونیک پاریس,آرش فولادوند,کیوان ساکت,آثار کیوان ساکت
آمار بازدید : 3,829
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500